Powerwalk

2010-11-04 @ 12:05:52 Permalink Min vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()

Godmorgon!
Idag har jag hunnit med mycket denna soliga morgon. Jag gick upp tidigt vid halv 10 då jag vaknade av mig själv pigg och glad då jag bestämde mig för att ta en halvtimmes powerwalk. Måste komma igång med träningen igen. Inte bara sitta hemma och slappa. Idag är det mycket som står på schemat som måste bli gjort. Har mängder med plugg som måste vara klart innan Måndag då skolan sätter igång igen! Idag ska jag plugga ihop med världens bästa. Tänkte ringa och terra henne lite nu så att hon vaknar innan jag hoppar in i duschen.
Uppdaterar senare innan jag drar iväg. Tänkte visa dagens outfit då också. Sååå, hold on for that!
Stor puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback