Jag är en väldigt duktig tjej om du frågar mig

2010-11-05 @ 17:32:08 Permalink Min vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()

Halloj bloggen!
Idag har jag hunnit med jäkligt mycket må jag säga. Jag började dagen med en powerwalk, en väldigt lång en blev det då jag mötte upp en fin vän som gjorde mig sällskap! Innan jag gick hem igen så hämtade jag ut ett paket på posten som jag länge längtat efter! Resten utav dagen har gått åt till plugg skriveri utav arbeten som ska in efter lovet och höst städning av min lägenhet. Känner mig jätte duktig som hunnit med så mycket idag och imorgon ska jag rensa kläder och skor som jag ska lämna till röda korset eller kyrkan! Andra behöver det bättre än jag ;) Nej nu ska jag laga middag tillsammans med papsi som familjen sen ska äta tillsammans inför en bra film. Hur ser eran Fredagskväll ut? .... Idol? Ut och klubba? Myskväll? Tell me!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback