Höstförkylning

2010-11-06 @ 19:07:39 Permalink Tankar&Åsikter Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag fick mycket mer gjort igår till skillnad från idag! Idag har jag mest slappat och kurerat mig eftersom jag gått och blivit höst förkyld! Idag finns det verkligen inget bra alls på tv. Det är ju LÖRDAG! Första Lördagen som jag är hemma och sitter i soffan så är det verkligen ingenting på tv. Varje Fredag och Lördag som jag är ute och roar mig med nattlivet så är det ju såklart nån hejdundrans bra film. But not today, no no! Jag är ju lite knäpp som jag är, så just nu sitter jag och kollar på nåt på kunskapskanalen om en plats i Ryssland som inte så många känner till. Där det inte finns nån kommunikation eller nåt. Det ända kommunala som finns är ett plan som går dit, men som bara åker dit en gång varannan vecka, OM vädret tillåter då det är extremt mycket snö året om. Stackars krakar som bor där. Lider verkligen med dom! Vad tycker ni om såna program?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback