Hos Tessigullgull

2010-11-08 @ 19:49:28 Permalink Resor Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har jag varit nergrävd under tio ton papper och skolböcker och borta från civilisationen alldeles för länge. Not good! Just nu sitter jag och dricker en stor mugg med svartvinbärste medans bästaste Tessan står och lagar middag åt oss. Somliga har det bra här alltså, inte att klaga alls! Nu ska vi boka våran nyårs resa till London också! 10 dagar i London. Nu här snart bokar vi. Hejdundrans vad kul det ska bli! Nästa resa ihop blir ju Thailand efter studenten, då jobb och njutning av livet väntar! Kan det bli bättre än vad det är nu?







du är världens bästa, älskling! du o jag, du o jag Tessan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback