Fars dag

2010-11-14 @ 12:20:26 Permalink Weekends Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejhopp!
Kan man vara mer trött än vad jag är idag? Igår efter att vi firat mamma med mina gudföräldrar och systrar så somnade jag bums i säng vid 10 tiden när dom fortfarande var här! Man kan ju inte sova bättre än när ens två mysiga syskon också ligger i sängen och nannar! Nu måste jag sätta igång med allt plugg, det tar ju aldrig slut känns det som. Bara att kämpa i Februari är allt mitt plugg för min del över för då är det fyra månaders praktik innan Studenten slår till! Yeay.

Idag är det Farsdag också! Behöver inte säga så mycket om min daddy mer än att man aldrig skulle kunna önska sig en bättre pappa än min. Finns nog ingen som är så snäll och omtänksam som han. Gör allt för att man ska ha det basolut bästa i livet. Tummen upp för dig daddy, Du ÄR bäst. I love You!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback