Sjukling

2010-05-22 @ 11:45:47 Permalink Weekends Kommentarer (0) Trackbacks ()

Efter en natt med lite sömn och mycket vatten så är jag nu vaken. Sov inge vidare inatt pga mina allergier som nästan tar död på mig. Kan man inte få vara allergi fri?
Idag så skulle jag ha träffat bästa Vanessa i stan för lunch men var tvungen att hoppa det då jag inte känner mig på topp med alla alleriger, då medicinerna inte verkar så fort! Damn it.

Ikväll är det jobb som gäller,slutar vid 1 tiden och nu ska jag återigen bege mig till sängen och se på film! Känns som att jag sett alla mina 1000 filmer nu inatt, ha ha. Skriver mer sen innan jag drar och jobbar! Puss så länge



Jag och min snygga vän Tessan på hennes 18årsdag. Min andra halva <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback