18 dagar kvar

2010-05-16 @ 12:58:31 Permalink Min vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()

Man får aldrig tid för att blogga längre känns det som. Satt mycket mer framför datan när min älskade laptop fanns vid liv. Men den trampade jag sönder en dag då jag var lite smått irriterad på en viss person, smått o smått irriterad vad väl ändå att hålla i tyglarna, jag var rent ut sakt jätte arg och visste inte vad jag skulle ta vägen. Vilket resulterade i en laptop med trasig skärm som sedan sakta men säkert dog, rest in peace.
Nu är det inte långt kvar tills skolan slutar 18 dagar tills vi i Sollentuna slutar den 3e Juni. När slutar ni?


Idag har jag mycket på min To do list;

- Minska min hög som består av plugg
- Fixa blogg designen
- Två timmars träning
- Laga middag för att fira att mamma kommit hem
- Boka Barcelona med tjejerna
- Hemma spa
- Internet shoppa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback