Längtan

2010-02-25 @ 12:16:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Godmorgon!
Ännu en dag hemma för att kurera mig. Känns som att jag aldrig kommer bli frisk! Hatar inte ni också den känslan?
Satt nyss och klicka runt lite på internet på bla. resor! Vill så gärna resa så mycket det bara går i sommar. Ska försöka jobba så mycket det går och spara så mycket det bara går att det kan bli 4 resor mellan juni och september. Dit jag vill åka är London, Paris,Turkiet och Serbien/Kroatien. Bara dags att spara och snåla ner enormt på utekvällar samt shopping! Men hur ska det gååå!? Aja får tänka att jag kan shoppa loss där nere då istället! Nu ska jag sätta igång och rensa kläder,jackor, väskor, skor. You name it! Hörs senare! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback