Filminspelning

2010-02-14 @ 10:18:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ännu en tredje natt utan någon vidare sömn. Vad är detta? Imoron börjar ännu en ny skolvecka som måste tas på allvar med allt plugg. Ge mig lov, nu nu nu! Nu ska jag bara vänta på att Bella vaknar så att vi kan göra oss en riktig stor mumsig Söndags frukost. Sen blir det återigen att designa inne i mitt rum. Har fått nå pippi på att göra-allt-själv-period.  Kul är det! Senare ikväll är det filminspelning på G. Idag är det alla hjärtans dag också, men inte ska man deppa för det. Singel livet är hur skönt som helst! Men till mina vänner som har pojkvänner/flickvänner så hoppas jag att ni får en jätte härlig dag tillsammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback