Village!

2009-10-28 @ 18:46:42 Permalink Weekends Kommentarer (0) Trackbacks ()

Just nu håller jag precis på att fixa mig inför ikväll då jag och flera andra tjejer drar till Village ikväll,men först ska vi förbi Adrian och föra lite. Ska bli väldigt skoj,länge sen man va ute. Har ju somsakt ej haft någon tid. Så ikväll dåå! Har ej tid för att fixa någon outfit bild, men bilder tas säkert ikväll så då får ni se! Jag har iallafall svarta leggings,en vit tee och en gråaktig jacka över + mina svarta nya stövlar. Nu ska jag bara sminka mig,måla naglarna svarta och fixa håret sedan är jag klar för att dra mot staden. Vi hörs ikväll då jag uppdaterar er om hur kvällen varit. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback