Uppe med tuppen!

2009-10-31 @ 08:50:43 Permalink Familj Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jajamen nu är jag uppe lika tidigt idag! Sitter här och små latar mig lite genom att äta frukost vid datan medans som jag läser lite bloggar&lyssnar på min favvo Jordin sparks! Säg mig finns det en enda låt hon gjort som är dålig? Svaret är nejnejnej! Alla är lika fantastiska och har totalt träffat mig i hjärtat!
Min och mammas myspys kväll igår blev väl inte som vi tänkt precis. Vi kom innanför dörrarna hemma och skulle lämna in alla tusen matkassar fyllda med mat då jag skulle tända i köket och det å gav av sig världens blixt! Jag börjar såklart skrika och vi har varken el/lampor/nått under hela kvällen och inte idag heller,typiskt. Så det var bara att laga middag i mörker, gick väldigt bra för att vara i mörker hehe.. Sedan satte vi oss i sängen med min laptop istället eftersom tv:n inte heller funka! Hrrrrrrrrr!

Nu somsakt är jag uppe och super pigg! Idag kommer bli en bra dag. Ska spendera den med älskade mamma, min vackra gudmor Natascha och min söta syster Maja! En tjejig heldag på stan ska vi ha. Tar med kameran så kommer jag och Maja säkert diva oss lite med massa bilder, som vanligt =)

Idag känner jag för att klä mig riktigt höstigt! Somsakt bilder kommer upp senare nu ska jag lägga in mina 3 absoluta favoriter inom Jordin just nu:







Ha en super bra dag nu alla läsare! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback