Torsdag

2009-10-29 @ 13:46:25 Permalink Weekends Kommentarer (1) Trackbacks ()

Godmorgon!
Jag vaknade nyss och igår hade jag ingen som helst ork att uppdatera efter att jag kommit hem,eller ja vi kom hem vid halv 6 imorse. Gårdagen vart super lyckad! Först förkröka vi hos Adrian mfl.vid halv ett drog vi till village och sedan vid 3 tiden till White. Träffade på massor, men att träffa på Louise var det bästa! Haha blev helt galna, hahaha gumman! Nu ska jag äta frukost och sedan ta en dusch! Hur var er lil lördag igår? PUSS

Kommentarer

Postat av: Louise

haha så är det gumman när jag är ute! jag kör till 210 förfan ;) men mer blir det hjärtat! bäst och se dig med <3

2009-10-29 @ 18:57:42
URL: http://dividir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback