REDAN VINTER?

2009-10-01 @ 21:54:13 Permalink Min vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()

GUD VAD DET ÄR KALLT UTE! Är det nåt slags jävla skämt eller!? Fy. I'm not ready yet! Hösten/intern kan gärna återkomma nästa år. Idag har det varit världens längsta dag känns det som! Dagen började med att jag och Ikka vaknade 10 över 3 inatt och trodde klockan var 10 över 6 o att vi skulle upp. Men sen kollar jag mobilen,för jag känner att något känns lite skumt. Då är klockan 10 ÖVER 6! Smart smarta Fellan. Så vi somna om så gott. Började sedan dagen med en dunder frukost,satt bra i magen. Mätta och belåtna fixade vi till oss och glömde sedan bort tiden helt, en minut innan bussen skulle gå så springer vi iväg och trodde att vi missa den men vi hade tur och den kom nån minut försent. När man väl kommit till skolan sen så hade jag 2 timmars psykologi. Inte rätt ämne på morgonen precis,men vad gör man! Dagen rullade på,med håltimme på 5 timmar,så jag och Petros drog till Mörby och åt uuuuunderbar sushi,UNDERBAR! Mumma. Skolan fortsatte som vanligt sen med lektioner och dagen rullade på. Efter skolan drog jag till stan och träffa Louise,strosa runt i affärer och tog sedan en fika! Väl hemma har jag bara suttit och kollat på idol. Tove är bara för söt,visst är hon? Jag tror hon kommer gå långt.

Nu ska jag sova, lång dag imorgon. PYSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback