Ny vecka

2009-10-05 @ 11:53:21 Permalink Min vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()

Måndag idag! Ny vecka, ny dag nya tag!
Har varken haft tid eller ork för att uppdatera bloggen under helgen. I Lördags var det en dag för trion. Vi var först hemma hos Daniil medans han var barnis,hans lillebror är så sjukt söt! Sedan framåt kvällen drog vi mot stan och åt på Kina resturang, yummie. Igår var jag i stan med min kära mor och shoppade, hittade verkligen ingenting, bara lite nödvändiga saker som smink och sen en ny jacka. Vart är alla fina kläder och skor någonstans? Finns verkligen inget fint i affärerna nu för tiden. Beställer man från Usa får man vänta ett tag, och det orkar inte jag. Men tror nog att jag måste göra det ändå! Igår kväll var jag och Erika bjudna på middag i Gärdet hos en bekant från vår caribiska kryssning i somras! Det var trevligt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig inför skolan, psykologi lektion. Wiho. Hörs senare..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback