Måndag 12/10

2009-10-12 @ 22:10:23 Permalink Min vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hallå hallå bloggen!
Ja jag vet, jag har verkligen varit usel med uppdateringen. Men har ärligt talat inte fått tid fört. Med en kort sammanfattning ska jag berätta om min helg, i Fredags var det tjejmidag hos Julia som fyllde 18! Drog därifrån rätt så tidigt pga att jag skulle upp väldigt tidigt sen på Lördagen då jag skulle till junibacken med kära syster. Vi tillbringade hela dagen där och hade det jätte mysigt :)  åt pippi pannkakor med sylt&grädde som var en höjdare enligt henne! Vi köpte också i princip upp hela junibackens alls klubbor,stora och små. Mot kvällen så drog jag och några utav tjejerna från klassen hem till Elias och firade hans 18års dag! Vad gjorde ni i helgen?


Åh,jag saknar mina brorsbarn Isac och Maja så mycket att jag blir galen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback