Fellan är glömsk

2009-10-20 @ 11:31:16 Permalink Min vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()

Glömska människor som jag borde inte få ha en blogg! Jag ska bättra mig med att uppdatera. Jag ska snart bege mig mot skolan för sam lektion och sedan matte B, men innan det ska jag skriva klart detta inlägg som inte kommer att bli världens mest intressanta inlägg och lägga upp gagas nya låt som totalt satt sig på hjärnan på mig. Ikväll ska ja och den gamla trion ut och käka thaimat, det ska bli mumma! Ett litet avsked innan Hero drar till Vietnam den lyllosen,och min andra halva Terése är på Canarie öarna! Nej nu ska vi inte klaga.. Vad vill ni läsare läsa om i min blogg? För om man ska skriva det vanliga hederliga "bloggsnacket" så blir det bara att beskriva sin egen dag, och hur roligt är det egentligen? Inte roligt alls. Vilka är ni läsare? Kommentera och säg! Puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback