Tränings dags

2009-11-10 @ 17:40:41 Permalink Min vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()

Tja bloggen!
Just nu är jag så stressad att jag känner att det snart kommer att ryka massa rök ut ur öronen på mig! Det är inte det minsta bra att stressa och det vet jag. Har precis slängt i mig lite mat och ska nu byta om och sedan dra iväg på ett intensiv spinningpass! Ska bli super skönt. Från och med idag är det slut med godis för Fellan, ooch slut med cola light. Nu börjar allvaret och dietet. Hur fan ska det här gå?

Nu: byta om, fixa håret, träääänaa

Kommentarer

Postat av: Diana

tack älskling nu fick jag ingen ångest alls :D

2009-11-11 @ 17:31:15
URL: http://diikaratas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback