Slut på denna vecka

2009-11-06 @ 20:11:24 Permalink Min vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hello dear diary!
Ja, man kan ju snudd på säga att ens blogg är en slags dagbok, ända saken som skiljer den åt är att dagboken är privat, och bara för en själv. Minns ni när man var liten, hade typ en rosa söt liten dagbok med massa röda hjärtan på med ett sött litet lås på? Som man var så noga med att ens äldre syskon inte skulle hitta och tjuvläsa,ha! Idag är det Fredag och jag är super trött efter en vecka som bara har bestått av plugg, samt träning igår med Terése. Vi är duktiga hon och jag. Så mer utav det ska det absolut bli.
Jag försökte mig ju somsakt på designen till bloggen häromdagen. Men det blev inge vidare bra. Någon super söt där ute som läser som kan ge mig lite tips? Förut var jag helt ok på blogg design, men det är bortblåst just nu.



Dagens humör: Trött och grinig
Dagens mående: Illamående
Dagens borde: Ta det lugnt och ej stressa
Dagens frisyr: Uppsatt i hästsvans
Dagens klädsel: Beiga leggings från gina, vit tee&svart cardigan
Dagens planer: Tv kväll med daddy
Dagens vill ha: Bättre väder!
Dagens längtan: Slutet av nästa vecka
Dagens fundering: Hur vissa personer kan bete sig så hemskt som de gör
Dagens beroende: Cola light
Dagens tråkigaste: Matte prov
Dagens tidning: Metro tidningen och Ellos
Dagens låt: Britney Spears - When I found you


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback