Seg söndag

2009-11-29 @ 10:44:38 Permalink Weekends Kommentarer (1) Trackbacks ()

Godmorgon hörrni.
Gud så trött jag är idag. Har inte fått nån vidare sömn inatt. Just nu sitter jag och lyssnar på mina underbara spellistor på Spotify och försöker få i mig lite juice. Louise ligger och sover så sött här efter gårdagen. Vi och Diana hade en mysig kväll tillsammans och skrattade hur mycket som helst. Först shoppade jag och Louise lite i city och sedan i Kista men eftersom varken jag eller Louise orkar med att människor puttas och itne tar hänsyn så blev vi otrevliga och trötta på att gå i gallerian så vi åkte till Dianas jobb istället och blev bjudna på middag, jätte god sallad! Thank you Diana baby,vet att du läser :)

Så idag om några timmar ska jag och Louise göra ett ytterligare försök att shoppa i Kista Gallerian, vi får se om vi står ut. Det jag köpte igår är väl inget intressant för er, en Treatment Mascara från Make up store och en svart alldaglig kavaj. Ska försöka minnas att ta bild och lägga upp.

Vi hörs senare, puss på er!

Kommentarer

Postat av: Diana

hihi love you <3

2009-11-29 @ 15:08:49
URL: http://diikaratas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback