Ny vecka

2009-11-23 @ 17:23:21 Permalink Min vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()

Måndag idag! Ny start på veckan och det känns väl sisådär skoj. Varje Måndag känns alltid så rutten.
Den här veckan är det enormt mycket plugg som jag har att se fram emot. Not. har shoppat en heldel nytt in till min smaskiga garderob också. Men har tyvärr ingen ork att fota det nu och lägga in (läs:hålla på med massa sladdar,koppla in den ena hit o den andra dit! Är inte ett dugg teknisk av mig. Ärvt det av min kära mor!)
Nejni nu är det dags för plugg. Wish me luck you guys! Kisses

Kommentarer

Postat av: Sofie

Vilken fin blogg du fått =)

2009-11-26 @ 08:27:53
URL: http://lovelymissme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback