Nu får du veta allt..

2009-11-18 @ 20:46:58 Permalink Om mig själv Kommentarer (0) Trackbacks ()






 T i o f a k t a
1. Hemstad/ort: Upplands Väsby
2. Hårfärg: mörkbrun
3. Längd: 182
4. Frisyr: långt halvlockigt brunt hår
5. Ögonfärg: bruna
6. Skostorlek: 39/40
7. Humör: super trött
9. Civilstatus: singel, free spirit.
10. Vänster eller högerhänt: höger

T i o s a k e r o m d i t t l i v
1. Har du nånsin varit kär? - Ja
2. Tror du på kärlek? - Ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Ja, ett misstag har jag gjort.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
- Ja.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Nej, aldrig.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - haha nä
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för den? - nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - ja
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - ja
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej det gör jag inte

 T i o s a k e r ; D e t d ä r e l l e r d e t h ä r
1. Kärlek eller pengar? - Kärlek.
2. Vin eller öl? - vin
3. Dag eller natt? - dag
4. One night stand eller förhållande? - förhållande
5. Tv eller internet? - Internet
6. Pepsi eller cola? - Cola LIGHT
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - båda
8. Färgfoto eller svartvita? - färgfoto
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - har varken eller.

T i o "H a r d u n å n s i n"
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Har aldrig smitit ut.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Nej.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja en gång.
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej inte än men vill såå gärna!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - haha jaaaa.
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - nej,så elak kan jag inte vara.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - nej, verkligen inte.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - njaa
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - yes, all för många gånger.

T i o K ä n s l o r
1. Saknar du någon just nu? - Ja, min fina Michael som bor i himlen nu.
2. Är du glad? - ja
3. Är du fundersam? - över vadå?
4. Är du uttråkad? - nej, sysselsatt däremot.
5. Är du tysk? - not that i know
7. Är du italienare? - nä
8. Är du fransk? - nä
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - ja, dom är jätte lyckliga ihop!
10. Gillar du någon just nu? - nej, o gött e la det!

O m d i g
1. Hur mycket är klockan just nu? - 20:37
2. Namn? - Felicia
3. Vart bor du? - Upplands Väsby
4. Hur många barn vill du ha? - 3
5. Vill du gifta dig? - ja det kanske jag vill.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär, yes jag är kvar nere på barn stadiet.
7. Har du ätit sushi? - ooooh i love!!
8. Favoritglass? - sorbet och lakrits&citron klassen
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Special K är mina iallafall.
10. Humör? - sick and tired

F y r a G r e j j o r
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - civilen ja
2. Har du en hund? - allergisk
3. Sover du helst själv eller med någon? - både och.
4. Tror du på spöken? - Ja

S k u l l e:
1. Skulle du vilja vara längre? - aldrig i livet.
2. Skulle du vilja väga mer? - nej
3. Skulle du vilja ha sex nu? - vad är det för fråga?
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - haha no

K a n:
1. Kan du röra på öronen? - ja det kan jag
2. Kan du slicka dig på näsan? - nästan!
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - jaaaaa
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - alltid
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - ja det skulle jag nog kunna klara av
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - ja det klart jag kan.
7. Kan dina vänner lita på dig? - Ja det kan dom.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - yes, i mars ska det ske.
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - ehm, ja nångång händer det!

H a r:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - det skulle aldrig falla mig in.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - dagligen
3. Har du syskon? - 2 äldre bröder
4. Har du någonsin haft sex med någon?  -
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - det hoppas jag inte för deras skull
6. Har du varit full den här månaden? - njae
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - yes indeed
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej,men snart.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - nä
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nix
12. Har du ljugit på någon fråga än då? - inte än i alla fall

V e m:
1. Vem älskar du? - alla mina nära&kära.
2. Vem hade du senast sex med? - ingen kommentar när mina föräldrar läser denna blogg!
3. Vem vill du bli full med? - öhm, djävulen
4. Vem är den bästa artisten? - Jordin sparks
5. Vem pratade du senast i telefon med? - mamma
6. Vem är snällast i världen? - daddy
7. Vem vill du prata med? - David Beckham
8. Vem sov du senast med? - Terese
9. Vem såg dig full senast? - Erika och co.
10. Vem vet allt om dig? - Terese,Erika,Louise,Vanessa&Emily
11. Vem hatar du mest? - jag använder inte ordet hata, men det finns några jag inte gillar!
12. Vem kramade du senast? - Erika

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback