Hos Michael

2009-11-21 @ 11:53:58 Permalink Weekends Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tja bloggen!
Just nu sitter jag i min kära brors vardagsrum med min söta brorson i knät och lyssnar på våran nya favorit låt "Mama Do" med Pixie Lott. Jätte bra låt,den fastnar på hjärnan direkt. Jag och Isac sitter här och väntar på lunch. Gottgott! Sen ska jag sminka mig och göra mig ordning och åka till Sollentuna C och möta Amne för att ta en tripp i Sollentuna C. Eftersom hela köpcentrumet i princip är nytt. Ikväll bjuds det på en movienight med massa skräckfilmer då jag känner mig lite små dassig.

Nu är det dags för lunch! Förresten så tycker jag det var riktigt suuurt att Reza åkte ur idol igår. Hon och Tove var mina favoriter. Men Tove kommer gå långt!

Nu kommer en liten update från Isac också, som btw lärt sig att säga mitt namn som låter typ såhär "fliisa" How cute!! Här kommer Isac's update:

hghjöä''
ggfdfnlöökiurghjut bhgukkm nh vgvbh86r! Det var allt för oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback