Hairspray& Julmarknad på steninge slott

2009-11-14 @ 10:24:49 Permalink Weekends Kommentarer (0) Trackbacks ()

Godmorgon!
Jag tog mig en liten sovmorgon idag till 10 och ska snart fixa mig frukost.
Igår var jag och mamma och såg musikalen Hairspray! Åh himmel vad bra den var. På slutet stod alla upp och applådera. Så himla bra var det. Dom var så fantastiskt duktiga. Jag vill så gärna börja sjunga igen, och spela teater musikaler osv. Men man får ju somsakt inte tid för det. Så den drömmen får jag lägga åt sidan och fokusera på annat som är viktigare. Ni borde iallafall gå och se den, gå in på ticnet och sök.

Idag ska jag nu på morgonen åka till Steninge slott med mamma och super söta gudmor. Hon ska hämta oss vid 12 om det nu blir av eftersom det regnar ute. Men vi får se. Det ska vara super mysigt där har jag hört. Vi ska ju dit på Julmarknaden. Så nu ska jag tvätta håret, sminka&fixa mig, så det blir lite stressigt. Uppdaterar er senare!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback