Back on track!

2009-11-03 @ 09:36:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag vet, ber om ursäkt för typ 111e gången? Men nu är det så att min laptop kraschat, död, dead, over.. finito! Så man får vänta och se om "jultomten" är snäll och ger mig en ny? Eller om man själv nu får jobba ihop en och köpa en med lönen, inte vad man hade tänkt sig men en dator är ju somsakt ett måste nu förtiden. Framför allt till skolarbete! Någon som kanske kan tipsa mig om en bra laptop, som är bra och till ett bra pris? Dom lär ju bli aningen billage framåt jul/mellandagsrean eller efter nyår. Just nu sitter jag och försöker dricka grönt te, eftersom det är så nyttigt på alla möjliga sätt! Hade tänkt en gång för alla (alla som känner mig väl som läser detta tänker väl "jaha inte nu igen så säger hon alltid!") iallafall börja bli nyttig,äta nyttigt för en orsak och ta tag i det!
Har läst om lite olika Detox, dieter osv osv. Jag vet några som funkar och som ens kropp verkligen mår bra av! Ska dela med mig av den i ett annat inlägg någon annan dag. Nu när jag har lite tid över tänkte jag fixa om designen på bloggen! Till min favorit färg lila kanske? Vi hörs senare, PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback