Tomas Sabo

2009-12-01 @ 21:34:27 Permalink Mode & skönhet Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag tror att jag är riktigt riktigt kär! jag har gått och förälskat mig i Tomas Sabo!
Alla de smyckena är så sjukt snygga! Jag har länge velat ha ett armband med massa berlocker som representerar "mig" från just Tomas Sabo. Idag bestämde jag mig för att jag ska köpa det. Blev så kär att jag inte kunde slita mig ifrån det. Här är några berlocker jag ska köpa som alla har en viss betydelse i mitt liv. 
 

Thomas Sabo Berlock
som representerar min kära mor
Thomas Sabo Berlock
som representerar mig själv, att jag är en perfektionist

Thomas Sabo Berlock
änglavingar som är för min morfar&farmor som nu finns i himmlen

Thomas Sabo Berlock
för min älskade michael som också finns på ett bättre ställe,himmelen.

Thomas Sabo Berlock
den säger allt om mig, shopaholic, and i love it.




det är dom jag ska börja med!

Nu: tvätta bort sminket, ELLE, sova!


Kommentarer

Postat av: Lolita

mamma berlocken har jag :D och vill också ha den med vingarna som är formad som ett hjärta! Jätte fin :D hihi <3

2009-12-01 @ 22:11:25
URL: http://dividir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback