Tid för mig själv

2009-12-16 @ 20:58:35 Permalink Mode & skönhet Kommentarer (0) Trackbacks ()

Just nu så har jag lite extra mysig tid för mig själv,har precis tagit en dusch, haft hårinpackning samt ansiktsmask. Har också gett min kropp en dos av "coccoa butter" en engelsk kropps lotion typ. En ren dunder kur, huden blir lika len som en baby rumpa, och den är hur bra som helst ifall man har bristningar på magen efter födseln,eller efter en viktökning eller på ärr eller märken någonstans på hyn/kroppen. Den "tar bort" allt verkligen. Finns dock inte att köpa i Sverige vad jag vet. Kanske finns något liknande men inte precis den jag har som är så bra. Så om ni besöker London eller USA. But it. Lovar er, ni kommer inte att ångra er en enda sekund! Sitter och målar naglarna i en jätte söt och fräsh färg från märket "I love my nails" färgen heter French peach, medans jag gör detta så lyssnar jag på min älskade spellista på spotify.





bilden är lånad från en annan tjejs blogg, den i mitten är den jag har nu! ser väldigt vit ut där,men är en jätte söt färg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback