r.i.p Brittany Murphy

2009-12-21 @ 18:23:43 Permalink Min vardag Kommentarer (1) Trackbacks ()

Allt bra med er? Lever ni? Jag lever! Jag behöver inte säga mer än usel ........., ja ni vet resten! I'm sorry.
Men har haft så mycket mysigt för mig som att umgås med tjejerna,firat Petra som fyllt år i veckan,jobbat och firat jul med kära bror, min svägerska och mina brorsbarn and so on! Lika mysigt som alltid i det sällskapet.
Känns som att alla har jullov redan förutom vi elever på Rudbeck? Orättvist!

Förresten har ni läst att Brittany Murphy har hittats död? Gud så hemskt alltså. Blev så ledsen när jag läste det. Hon har inte varit en av mina topp favoriter av skådespelare men hon var en super rolig skådespelare i hennes filmer iallafall! Lider så enormt med hennes stackars mamma som var den som hittade henne död i duschen. Det måste nog vara en av det absolut värsta man kan vara med om va? Hitta sitt eget barn död.
Nej fy vad deppig man blir. Jag hoppas verkligen att änglarna tar väl hand om henne där uppe i himmelriket.

Nu är det dags för mig att packa och sedan ta en dusch och sen avsluta det med tjejkväll med mamsen!
Innan jag åker på Onsdag så ska jag lära mgi att mobil blogga också! I promise.



Kommentarer

Postat av: Sofie

God Jul själv sötnos!

Hoppas vi ses i mellandagarna!



Puss o kram

2009-12-22 @ 11:33:44
URL: http://lovelymissme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback