Renovering

2009-12-09 @ 16:09:48 Permalink Familj Kommentarer (0) Trackbacks ()


hejhopp! hur mår ni? här är det bra, men är väldigt trött bara! som jag kanske skrivit tidigare i bloggen så håller vi på att renovera här hemma, just nu är det dusch&badrum som dom ska göra först,just nu håller dom på med mitt duschrum, dom har väl snart kommit halvvägs tror jag och jag kikade in där för en stunds sedan och det såg super snyggt ut, sedan är det bara lite småsaker som ska fixas, måla om i några rum där vi ändrat oss om färg, och lite annat smått sen är lägenheten perfekt och precis så som jag och mami vill ha den,hehe! det finns så mycket som jag vill göra just nu och köpa, men det kommer ju med tiden, ellerhur? först på listan är att renoveringen ska bli klar! kan visa bilder senare! kommer ju bara bo kvar här hemma i lite mer än ett år, nästan 1½ sen flyttar jag ut. för att plugga vidare! allt om det tar jag i ett annat inlägg! jag hade tänkt att varannan dag försöka skriva ett antingen tankar/åsikter eller insperations inlägg. idag börjar jag med ett insperations inlägg! vet precis vad jag ska skriva om, håll utkik här igen om nån timma igen så kan ni läsa det! just nu saknar jag mina tre brorsbarn något otroligt!! på bilderna nedan är mina brorsbarn, Maja,Isac och Liam! men imorgon så får jag träffa Isac&Maja. Då blir faster glad! Ska ta med kameran så att ni får se lite mer bilder! Jag är väldigt dålig på att uppdatera med bilder! Ska börja lägga in fler bilder. Eller vad tycker ni?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback