Nu är det riktig julkänsla i Sverige

2009-12-15 @ 09:15:28 Permalink Min vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()

hej på er!
min uppdatering har varit mer än usel må jag säga! men det är så att jag har gått och blivit riktigt bra förkyld och har haft fullt upp med allt plugg nu innan jul och inte för att glömma allt julhandlande! har ni sett den riktiga första fina vita snön? åh vad jag älskar julen och allt som hör till! i lördags fick jag nästan allt handlat som skulle inköpas, har köpt alla julklappar förutom daddys, Erikas o Teréses! Daddys köper jag i veckan och tjejernas i London! i söndags var jag i kyrkan, lyssnade på mammas och hennes kör när de sjöng på lucia och jag var sedan och lämna blommor hos fina michael!

nu måste jag rusa, vi hörs senare! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback