Läkartider

2009-12-29 @ 08:41:48 Permalink Om mig själv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej på er!
Sovit gott? Jag har inte sovit så vidare bra inatt pga mina magsmärtor, min kära mor som är så underbar har precis suttit super länge och pratat med olika läkare osv för att få reda på vad det är. Nu har det gått flera år. Nu har vi fått en tid den 11 Januari då jag ska vara hos läkaren länge och prata sen vet jag inte mer vad som händer. Men jag hoppas för guds skull att dom gör något, att dom hittar felet! Det ända jag fått höra hitils är att jag är nervös, visst jag må vara en person som oroar mig mycket osv! Men man går väl inte och är nervös dygnet runt i snart 5-6 år? Det är ju något som inte stämmer, när det också bara blir värre och värre,har suttit och läst på datorn om mina symtomer och det passar in på vissa saker som jag veerkligen hoppas att det INTE är. För då bryter jag ihop. Men vi får se. Inga sura miner än när man inget vet! Nu ska jag och mamma dricka lite te och sedan ringa vidare. Jag uppdaterar senare.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback