Jag ska klippa av mig mitt hår!

2009-12-09 @ 16:46:38 Permalink Mode & skönhet Kommentarer (1) Trackbacks ()

Det blev inget insperations inlägg, eller kanske? På Fredag ska jag klippa mig. Jag är perfektionist, och när någon klipper mig så måste dom klippa precis så som jag vill! Jag vet, kan inte vara lätt att ha mig som kund. Men så är det. Så på Fredag ska jag gå och klippa mig med Terése, vi ska klippa oss tillsammans! Eftersom vi båda är rädda att någon ska klippa fel eller nåt sådant! Så det ska bli skoj, men nu kommer jag till. Hur ska jag klippa? Jag har alltid ända sen jag var liten haft jätte långt hår, förut ner till rumpan nu är det inte riktigt så långt. Men långt, och vet inte, kanske har tröttnat? Nu är det så långt att det går lite över rumpan på ett ungefär! Har kollat runt lite på olika frisyrer och vet inte hur det ska bli. Något nytt? Bara topparna? Både klippa och färga? Här är lite bilder sen får ni mer än gärna kommentera och säga vad ni tycker.

Victoria beckham frisyr






Reese Witherspoon Hairstyles, Hair Style, Short Hairstyles, Long Hair Styles 2009


Vad tycker ni?


Kommentarer

Postat av: sssss

reese witherspoon är bästa ju :D

2009-12-11 @ 18:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback