Gårdagen på pilot

2009-12-06 @ 12:16:08 Permalink Weekends Kommentarer (3) Trackbacks ()

Jag önskar att jag kunde visa er lite bilder redan nu från gårdagen. Men dom har kära födelsedagsbarnet på sin kamera så dom kommer ni få se lite senare. gårdagen var iallafall rätt lyckad, det var inget speciellt drag på pilot igår, hade hört bättre om stället, det var bra men dansgolvet var i princip tomt eller bara massa folk som hoppa och putta varandra, inge roligt. så vi drog hem tidigt och var väl hemma vid halv 3 tiden! bättre tur nästa helg? ;)
älskling följde med ut igår också, that maked me so happy!
idag är vi bortbjudna på middag hos min kära bror och hans tjej! jag älskar hennes mat som hon gör, mums! så nu ska jag ta mig ett härligt och avslappnande bad och passa på nu medans vi fortfarande har badkaret kvar!
vi hörs senare, ber om ursäkt för en snabb och dålig uppdatering! pusspuss

Kommentarer

Postat av: Anonym

bilder på dig oxå eller. kan du fatta att du e fett ful din uppmärksamhetshota idiot!

2009-12-07 @ 00:28:25

Postat av: Anna

va fan, haha skrattretande!!!, du kan va fett spydig, men vill inte sriva ut ditt namn...skaffa dig lite stake innan du börjar va uppkäftig, din jävla idiot!

2009-12-08 @ 17:05:17

Postat av: gabriella

orka att folk lägger tid på elaka kommentarer. Du borde följa med mig till pilot nån gång , det är alltid drag där jag är (eller inte höhö xD)

2009-12-09 @ 18:19:10
URL: http://harmonikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback