Första December!

2009-12-01 @ 08:10:05 Permalink Min vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()

Godmorgon sötisar! Jag har precis ätit en god frukost med familjen och ska snart bärja göra mig iordning samt skriva rent min argumenterande uppsats i Engelska B. Kunde egentligen tagit mig en rejäl sovmorgon och börjat halv 1 istället med handledning men valde istället att åka till skolan och lämna in min uppsats och se om det gick bra. Så istället börjar jag halv 11. Funkar prima för moi ändå! Det är första December idag!! Woho. Jag verkligen älskar December månad. Gör inte ni det? Just nu vill jag bara julhandla massor. Har ni redan börjat skriva önskelista? Eller en inköpslista för julklappar till era nära och kära? Jag har redan ett hum om vad jag ska köpa! Vad ska ni köpa till er själva iår då? Jag har funderat på en ny laptop eller en ny mobil? Fast kanske är onödigt? Men jag viiilll juu så gärna. Vilka i-lands problem jag har. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig för skolan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback