En fullspäckad Lördag

2009-12-19 @ 08:49:25 Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()

godmorgon!
 nu blir det ett litet inlägg iallafall! sitter just nu och försöker få i mig en rejäl frukost.. idag blir det jobb också, på hotellet! idag blir det minsann full rulle! efter jobbet ska vi hem till Terese och fixa oss inför kvällen och sedan åka till födelsedagsbarnet. tar med mig kameran också så att ni kan få se bilder på kvällen :)

Jag ska försöka att lära mig o mobilblogga också! vi får väl se hur det går. Nu ska jag hoppa in i duschen!

Bjuder på lite bilder från Torsdag och Fredag:

Nu är det dags för en varm dusch och sedan åka och jobba! Vi hörs imorgon. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback