Det är dig det är synd om,inte mig,

2009-12-07 @ 21:38:11 Permalink Tankar&Åsikter Kommentarer (3) Trackbacks ()

Jag hade hoppats på att slippa att skriva såna här inlägg. Men vissa ber ju bara om det. Ni som bara läser min blogg för att sen skriva onödiga kommentarer om att jag är ful, söker uppmärksamhet och det ena efter det andra. Bara för att jag har ett bra liv, med en familj som älskar mig mer än allt annat i världen, massvis vänner som tycker om mig för den jag är och att jag är lång och ser bra ut!
Varför är dagens ungdomar så elaka mot varandra? Bara för att man själv är osäker på sig själv eller känner något fel med sig själv så behöver det väl ändå inte gå ut över andra? Alla har vi komplex, vissa är korta och trivs inte med det, vissa är pinnsmala och försöker gå upp i vikt men det funkar inte och vissa som jag, är långa och kan inte göra något åt det heller. Jag har sedan jag varit liten alltid varit lång och har haft otroligt jobbiga perioder med det. Men som alla gör med tiden så har jag vant mig med mitt komplex och lärt mig att leva med det och se det från den ljusa sidan, med dess alla fördelar som det finns att vara lång. Det är bara synd att så få andra kan låta andra vara utan måste alltid ge andra kränkande kommentarer för att själva "höja sitt självförtroende!" som dom tror att dom gör. Vilket är fel. Väldigt väldigt väldigt fel.
 Jag tycker inte om att vara elak eller känna det minsta hat mot någon, men att försöka "trycka ner" folk visar bara att man själv är otroligt svag, osäker på sig själv och på sina handlingar. Så gör dig av med dom någon annanstans för jag vill inte veta av dom, och om du nu måste så fortsätt att skriva bara om du nu gillart, jag tar iallafall inte åt mig! ;) Hur mycket du nu än tror att jag gör det. Jag skakar bara av mig det. Det tog tid för mig att vänja mig vid det, men tillslut så!

Kommentarer

Postat av: Isa

YEAH MAN! <3

2009-12-07 @ 21:43:06
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Postat av: fridolf

WORD!

2009-12-07 @ 21:49:16

Postat av: gabriella

bra skrivet :) jag är stolt!

2009-12-09 @ 18:16:00
URL: http://harmonikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback