Ber om ursäkt för usel uppdatering!

2009-12-18 @ 19:12:48 Permalink Min vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja som rubriken följer, jag har inte varit så bra på att uppdatera! Men nu uppdaterar jag.
Igår var det en lång tröttsam och fruktansvärt seg dag. Skolan tog så lång tid och inte för att tala om alla problem med bussar,tåg tvärisen oosv! Tog mig 2 timmar att BARA åka kommunalt från skolan hem till min bror i Gröndal som vanligtvis tar max 30 minuter. Fy, inte så speciellt roligt! Men allt blev genast mycket roligare när man kom hem och en liten super glad o söt liten kille kommer och springer fram och hoppar upp i famnen på en, min lilla sötnos Isac! Vi kollade på pippi och bara satt och myste med massa kramar och cola..

Idag ska jag bara vara hemma, klä granen med mamma, och ta det väldigt lugnt! Se på någon bra film kanske?
Imorgon är det jobb som gäller hela dagen och sedan fira Petros som fyllde år i Onsdags! Det är 50-60tals tema. Så vi hörs väl troligtvis imorgon eller på Söndag! Nu ska jag ta ett långt varmt bad!





I'm over you.
 I'm sick and tired of you and everything you do.
I't hurts me.
 Three years for nothing.
We're done.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback