Är det bara jag som verkligen älskar julen?

2009-12-15 @ 19:20:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Åh vad det är mysigt med all snö! Tycker inte ni det? Nu andra året i rad ska jag fira jul och nyår i Sverige. Det ska bli super mysigt. Jag har förut oftast firat jul på Trinidad i Caribbean, där min pappa kommer ifrån. Så iår ska det bli super duper mysigt att fira jul i Sverige med mammas släkt. Kommer fira jul två gånger iår, först på Söndag med familjen, syskon,syskonbarn o hela köret! Som vi alltid gjort sen vi var små då vi har olika mammor. Mysigt iallafall! Sen på självaste julafton blir det med mammas sida av släkten. Mormor, kusiner och de söta underbara personerna! Hur ska ni fira er jul? Är det bara jag som verkligen äälskar julen?
Nu ska jag tvätta bort sminket, fixa mig lite jul te och ta några laktos&glutenfria lussebullar&pepparkakor.
Ni hör från mig snart igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback